Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Sandra - 18 november 2009 10:05

Orkade inte skriva något igår, så det blir en liten snabbgenomgång på gårdagen ^_^

 

Igår fick vi besök av 9orna på vårt underbara *host* gymnasium ;) nej, nu var jag lite negativ, jag tkr faktiskt väldigt mkt om Vadsbo, det är en bra skola (:

Många av dem som kom till BF verkade inte tycka att det verkade sådär överdrivet intressant, men det fanns vissa som hängde med ordentligt, och som faktiskt verkade tycka att det var kul (:

Men två stycken blev jag jävligt förbannad på, och eftersom jag känner dem skällde jag lite på dem, och en av dem skällde jag ut ordentligt på kvällen .__.


Sedan när jag kom hem från skolan var jag dötrött, och orkade inte skriva, orkade inte ens vara online på facebook speciellt länge, utan satte igång en film och somnade till den -.- Problemet med det var ju att då kunde jag inte somna på kvällen, men det orkade jag inte bry mig om X)


Just nu sitter jag i skolan och tråkar... Vet inte riktigt vart jag har folket idag, känns som om allt jag gör blir fel.. men det löser sig nog, kanske.


Nja, nu kmr nog dagens 9or snart, så jag ska väl börja förbereda mig inför det... Idag är det Tuna och Götene som kmr (: yay<3


Baii Nyappy<33

Mata Ne

  

 


Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards