Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Sandra - 16 november 2009 19:36

Dagen började med att jag nästan slet tidningen hur händerna på mamma, jag hade hoppats så på att min insändare inte skulle komma med, men i morse var den där, i Mariestads Tidningen… Där alla kunde läsa den, och dåligt skriven var den också -.-

 

Ja, insändaren var alltså i tidningen i morse, vilket var både bra och dåligt. När jag skrev den var jag rätt förbannad, och skrev egentligen bara för att få skälla på ngn.. Men det är inget att göra åt nu, och det blev rätt lyckat ändå (:

Det roliga är att jag inte sa till så många att jag hade skickat in en, men trots det verkade nästan alla jag känner fatta att det var jag, fastän jag bara undertecknade med ”Sandra”

Lena, min lärare hade också fattat det ^^ snacka om att jag blev generad när hon började snacka om det på pedagogiken… Sheat, sen har en massa messat och frågat om det var jag som skrivit, och så sa de att de gillade den ^^

Så trots att jag blev missnöjd med den sj, tack för alla underbara kommentarer<3 Älskar er, det är sjukt hur fantastiska ni är<33


    




Resten av dagen då, den har vart bra, förutom att vår svensklärare var lite sur på oss (av en anledning som egentligen inte fanns) och ngra i klassen gjorde sig lustiga över det, nämner inga namn, men jag tror att många fattar vilka jag menar -.-


Annars har det inte hänt mkt, har äntligen en kväll ledigt från alla skolarbeten, allt tack vare att vi inte fick ngn engelska läxa, det var verkligen skönt, har ägnat den extra tiden åt att gå ut och gå och sedan slappna av med en underbar bok, läser igenom ”När jag hör din röst” inför New Moon på fredag. Och med det menar jag att När jag hör din röst är den svenska variationen av New Moon<3


Det var allt för dagen ;) lika intressant som tomma rader i en bok ^_^


Se ya<3

  

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards